Sopranistka Eliška Gattringerová absolvovala pražskou HAMU u prof. Ivana Kusnjera v roce 2009. Již během studia vystupovala v cyklech výchovných pořadů pro děti pořádaných Českou filharmonií a reprezentovala na řadě mezinárodních soutěží. Je laureátkou pěvecké soutěže v Jennersdorfu, získala 2. cenu za interpretaci, kterou jí udělil Institut für Gesangund Musiktheater der Universitätfür Musik und darstellende Kunst Wien. V roce 2013 obsadila 1. místo v Mezinárodní pěvecké soutěži Antonína Dvořáka v Karlových Varech.

V roce 2010 absolvovala mistrovské kurzy u rakouského pěvce a pedagoga Hanse Zednika. O dva roky později to již byla individuální stáž v New Yorku u americké sopranistky Aprile Millo, sólistky Metropolitní opery. V roce 2013 se účastnila pěveckých a hereckých kurzů ve Vídni u Edith Lienbacher, sólistky Volkstheater Wien, a účinkovala na koncertech v Schlosstheater Schönbrunn ve Vídni. Dále se zdokonalovala na řadě pěveckých kurzů, například u Evy Randové, Kateřiny Kněžíkové, Vladimíra Chmela, France Hawlaty, či kurzech Markéty Cukrové a Heleny Kaupové na zámku v Litni. Dlouhodobě spolupracuje s operní režisérkou Veronikou Loulovou, klavíristou Ahmadem Hedarem a koučem Martinem Vodrážkou.

 

Během své dosavadní kariéry ztvárnila mnoho rolí, např. v Národním divadle v Praze si zazpívala roli Zuzany v Šostakovičově opeře Orango. V sezoně 2016/2017 se představila rovněž v Národním divadle v opeře Jiřího Kadeřábka Žádný člověk a také v opeře Lolita. Mezi její nejvýraznější role patří Taťána v Čajkovského Evženu Oněginovi (divadlo DISK, divadlo J. K. Tyla v Plzni) či Rusalka. V této roli se na Vysoké u Příbramě představila v nastudování Opera studio Praha v roce 2022. V témže roce také ztvárnila titulní roli v Dvořákově oratoriu Svatá Ludmila s nizozemským souborem La Pellegrina. Objevila se i v roli První dámy v opeře Kouzelná flétna v Národním divadle Brno v režii M. Krobota. 

V roce 2024 se divákům v brněnském Národním divadle představila hned několikrát. Jako Cizí kněžna v novém nastudování Rusalky pod režijním vedením D. Radoka a také debutovala v hlavní roli Milady v opeře Dalibor. 

Je členkou spolku RunOperun, který přibližuje operu mladému publiku a široké veřejnosti. S tímto spolkem nastudovala například monooperu Lidský hlas F. Poulence a vystupovala v roli Hraběnky v opeře Figarova svatba. Zajímavý experiment pak představovalo čistě improvizační dílo Logika chaosu v režii Vilmy Bořkovec

Eliška Gattringerová pravidelně koncertuje v České republice i v zahraničí. 
Mohli ji slyšet diváci například v Rakousku, ve Francii, Německu, Nizozemí, Albánii či v Iráku. 

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.